woensdag 3 april 2013

Labels (2)

De vrije dagen zitten er weer op.
Gezellige paasdagen gehad, tweede paasdag nog een korte wandeling kunnen maken.
In de zon en uit de wind was het heerlijk.

Veel geknutseld het weekend.
De summerfair 25 mei komt eraan. Dus ik daar ben ik druk voor.

Een vervolg op de labels hadden jullie waarschijnlijk wel verwacht.
Hieronder het resultaat. Deze keer vlinders gebruikt.



De stempels en vlinderpons en de inkt is van SU, de tekst op de onderste labels van Different Colors

 Met deze serie labels wil ik meedoen met de challenge van SUperchallengeblog
Hier is de uitdaging: Voorjaar!

Volgens mij voldoet mijn serie labels daar wel aan.


Fijne dag!

Groetjes Judith





 


18 opmerkingen:

  1. Oh, die vlinders,super. Gave labels heb je ermee gemaakt. Ik heb inmiddels de stempels, maar de pons hoort er echt bij. Mooi uitknippen is niet mijn sterkste kant, dus zijn de ponsen een uitkomst.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zijn ze Judith! oh ja de summerfair komt er al aan.. vanwege de kou heb je dat niet zo in de gaten, maar het is zo 25 mei:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke labels! Die vlindervan SU staat op mn verlustiglijstje;-), mooi is die! En verder die DC...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,
    wat een schittereden tags heb je gemaakt zeg! Allemaal zo leuk en mooi van kleur! EN die vlindertjes zijn gaaf!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith,

    Wat is dit mooi geweldig gemaakt hoor Judith heel apart.
    Leuk om aan een kadootje te hangen.
    Ik vind ze prachtig om te zien voor mij zou zo'n tag al een kadootje zijn.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat zijn ze mooi Judith daar kun je wel mee voor de dag komen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooi setje labels Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke labels, vrolijk, ben helmaal weg van de onderste serie, zo leuk met die tekst, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa leuk, ik hou van labels. Ze zien er schitterend uit, vooral de onderste serie met bloem is gaaf!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer lekker bezig geweest.
    Leuk die labels.
    Ik vind ook de onderste het mooist.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Labels zijn altijd leuk, hier ligt ook altijd een hele voorraad ;) Mooi bankje in je vorige post!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je labels heel mooi, die zullen echt wel bij velen in de smaak vallen! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat ziet er weer schitterend uit!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o wat prachtig zijn deze weer. zo mooi bij elkaar in die verschillende kleuren. Top gedaan, daar ga je veel reacties op krijgen op 25 mei. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith, dank je wel voor je super leuke berichtje op mijn blog....en jij maakt ook onwijs leuke dingen. Als je het goed vind zet ik je graag in mijn blogroll.

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Judith, en of ze voldaan hebben, je staat er mee in de top 3! Van Harte, ze zijn dan ook SUper gaaf. Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!